Mira haastoi taas hourlies-päivään, joten tässä ois! Oottelen edelleen teidän muiden autistien juttuja.

lol skannasin nää seuraavat niin päin mäntyä. Tossa laatikossa luki, että "12:00 - shoppingu"

...ja tässä laatikossa "15:00 - trying to figure things out"

Jos ette muuten tienneet, huijasin vähän sen liivin kanssa. Siinä on hyvätkin puolensa, että referenssikuvia on vain yksi, eikä sekään näytä sitä vaatetta toista puolta kunnolla. :DD

Ja kenkäohje on nyysitty Rimpun blögistä RECosplay.

JOO pyydän oikeesti anteeksi sitä kun olin niin hysteerinen tossa vaiheessa, mulle käy noin kun oon väsynyt ja tulee tunnekuohuja, etenkin jos oon onnellinen jonkun puolesta. Anteeksi jos säikytin, oon henkisessti just näin aikuinen. :'D

 

Ja tän jälkeenkin oon itseasiassa vääntänyt pari juttua mut tajusin että ne on jo sen verran lol!EMOteini-matskua, että en tod aio sitä laittaa tänne. :'DD Ette missaa mitään, honestly.

Mut joo, on tosiaan ollut vähän kiireisempää aikaa viime viikot, joten en ole useimmiten ees ehtinyt ajatella että pitäis päivistä vääntää, kun on jo mennyt ihan liikaa aikaa ja tapahtunut ihan liikaa kaikkea. Lisäksi kun piirsin ja ompelin sen viikon tossa, niin ei jotenkin jännästi kotiin päästyä tuntunut enää ihan siltä, että "hei, tartunpa kynään ja piirrän!" :| Sikäli sääli kun ois ollut itelle ihan kiva saada taltioitua juttuja, mut minkäs teet.

Toiveajattelua ehkä, mut ehkä tää taas tästä nyt kun on vähän rauhottunut elämä. \o/

--

Ja jos otsikkoa satuitte miettimään, kattokaa tämä. Emilia heitti sen mulle eilen, enkä ole osannut kuunnella/kattoa mitään muuta tänään:

OK Go - End Love

Tykästyn tohon bändiin koko ajan vaan enemmän, tääkin video oli taas just se asia mitä oon tietämättäni kaivannut. ;_; Haluaako joku lähteä mun kanssa kattomaan niitä elokuun lopussa Tavastialle? ♥